Dodatkowa powierzchnia sprzedaży w sklepach

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Dzięki temu pozyskano łącznie 1,8 tys. m2 dodatkowej powierzchni handlowej. Stanowi to równowartość dwóch średniej wielkości sklepów Intermarche. Najwięcej, bo aż o ponad 400 m2 powiększyły się placówki w Śremie, Zielonej Górze i Gorzowie Wielkopolskim. Dodatkowe metry kwadratowe uzyskały również placówki w Międzyrzeczu, Swarzędzu i Strumieniu. Dzięki tym inwestycjom sklepy będą mogły generować wyższe obroty, a klienci zyskają większy wybór produktów.

W 2009 roku Grupa Muszkieterów, do której należą również sklepy typu dom i ogród - Bricomarche powiększyła się o 24 placówki i obecnie liczy 213 punktów prowadzonych pod szyldami Intermarche i Bricomarche.

(agaka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €