Redan chce się rozwijać

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Realizacja planu biznesowego na najbliższe trzy lata pochłonie ponad 71 mln zł, pieniądze będą pochodzić ze środków własnych firmy. Podjęte działania mają znacząco zwiększyć zyski spółki, które w 2012 powinny wynieść 37,5 mln zł.

Nowa strategia Redanu zakłada dynamiczną rozbudowę sieci sklepów. W dalszym ciągu rozwijane będą dyskonty odzieżowe Textilmarket, których przez trzy lata ma być o 189 więcej. Docelowo Redan widzi w Polsce miejsce na 500 takich sklepów. Największy nacisk będzie jednak położony na rozwój placówek działających na rynku modowym, których w ciągu trzech lat ma powstać ponad 60. Będą to głównie sklepy multibrandowe oferujące ubrania marek Top Secret i Troll. Firma zamierza też rozwijać nowoczesne kanały dystrybucji – sklep internetowy i projekt FashionNation, w ramach którego można kupić produkty Top Secret i Troll bezpośrednio u ambasadorki.

- Zakładamy dynamiczny rozwój projektu stworzonego z myślą o kobietach lubiących zakupy i interesujących się aktualnymi trendami w modzie. Według naszych prognoz w 2012 roku nowoczesne kanały dystrybucji będą stanowiły ok. 9 proc. sprzedaży Grupy w sektorze fashion – mówi Piotr Kulawiński, prezes spółki Redan.

Zmiana strategii firmy obejmie również strukturę własnościową sklepów. Redan zamierza otwierać więcej sklepów własnych, a mniej franczyzowych. Zarząd przewiduje też zmianę lokalizacji nierentownych placówek, nie wyklucza też przejęć od franczyzobiorców.

(mak)