Kolejne salony GTI
Po otwarciach w Sławie i Oświęcimiu przyszedł czas na Łódź. Nowy salon w łódzkim Ikea Port rusza w marcu.
Firma GTI jest autoryzowanym przedstawicielem PTK Centertel, operatora sieci komórkowej Orange. W sieci działają obecnie 24 salony firmowe, 36 własnych, 100 agencyjnych, oraz 50 biur konsultantów klienta biznesowego. Ostatnie otwarcia miały miejsce pod koniec ubiegłego roku w Sławie, Oświęcimiu i Nisku.
- Nie chcemy ograniczać się ilościowo co do nowych lokalizacji. Na bieżąco badamy rynek pod kątem nowoczesnych powierzchni handlowych i ich przyszłego potencjału na rynkach lokalnych - mówi Artur Sawa, business development manager GTI. - W bieżącym roku chcemy utrzymać tendencję z lat ubiegłych i uruchomić ok. 10 nowych salonów. Już w marcu otwieramy Salon Firmowy w jednym z największych centrów handlowych Polsce, Ikea Port w Łodzi. Kolejne otwarcia będą mieć miejsce w centrach i galeriach handlowych, ale mamy również inne projekty skierowane właśnie do franczyzobiorców, m.in. projekt „Shop in Shop” oraz wyspy sprzedażowe.
GTI oferuje swoim przyszłym partnerom lokalizacje pod nowe salony jak również oferuje punkty już istniejące. Franczyzobiorcy otrzymają dostęp do know-how, materiałów informacyjnych i reklamowych, wsparcie w budowaniu bazy kontaktów.
- Naszym partnerom oferujemy szeroki wachlarz możliwości współpracy, od „Shop in Shop” po Salon AP. Projekt „Shop in Shop” jest najmniej kosztowny, możemy mówić tu o kwocie już od 10 tys. zł, wyspa sprzedażowa to inwestycja rzędu min. 20 tys. zł, salon to koszt min. 25 tys. zł w lokalizacji ulicznej i min. 40 tys. zł w centrum handlowym - wymienia Artur Sawa.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Fonny Funny
Akcesoria do telefonów
Global Neovision
Sprzedaż usług Canal +
Orange
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Play
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Teletorium
Sprzedaż, kupno, serwis telefonów i akcesoriów
T-Mobile Polska SA
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży telekomunikacja, IT, AGD/RTV
Fonny Funny
Akcesoria do telefonów
Global Neovision
Sprzedaż usług Canal +
Orange
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Play
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Teletorium
Sprzedaż, kupno, serwis telefonów i akcesoriów
T-Mobile Polska SA
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


