Nowe sklepy już w lutym
Outlet Polska zamierza otworzyć trzy nowe placówki City Hell w Polsce i przymierza się do ekspansji zagranicznej.
Outlet Polska to spółka zarządzająca siecią outletów odzieżowych City Hell oraz hurtowniami z końcówkami serii znanych marek odzieżowych. Obecnie w sieci City Hell działa 10 sklepów, w których można znaleźć najbardziej znane światowe marki takie jak: Zara, Mexx, Puma, Lee i wiele innych. Na początku przyszłego miesiąca sieć powiększy się o trzy nowe sklepy zlokalizowane w Świdnicy, Koninie i Tarnowskich Górach.
- Rozwój sieci sklepów City Hell w Polsce, to dopiero początek. W planach mamy także podbój rynków zagranicznych - mówi Adam Bilik, współwłaściciel Outlet Polska. - Podjęliśmy już rozmowy o otwarciu partnerskich hurtowni w Rumunii i na Litwie.
Opłata za przystąpienie do sieci City Hell wynosi 1,9 tys. zł. Po trzech miesiącach współpracy dochodzi opłata na fundusz marketingowy, która jest uzależniona od wielkości salonu. Minimalna wielkość sklepu to 60 m2, optymalne zaś są pomieszczenia mające 80-100 m2.
Aby skutecznie zatowarować sklep City Hell na każdy m2 trzeba wydać ok. 1 tys. zł. Do tego dochodzą koszty mebli i wyposażenia. Partnerzy samodzielnie poszukują lokali, jednak firma posiada aktualne dane dotyczące wszystkich nowych inwestycji w obiekty handlowe w Polsce oraz informacje od deweloperów. Zapewnia również pomoc w negocjowaniu cen i warunków najmu oraz dobraniu odpowiednich programów reklamowych i oszacowaniu ich kosztów.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...

