BZ WBK Partner zbliża się do setki

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Tempo ekspansji w 2010 roku ma zostać utrzymane na podobnym poziomie. W grudniu ma funkcjonować ok. 100 kolejnych placówek BZ WBK Partner. Rok 2009 upłynął sieci BZ WBK Partner pod znakiem wzmożonej pracy, zmian i rozwoju. W kwietniu 2009 r. Bank Zachodni WBK zrezygnował z projektu agencji finansowych minibank i postawił na rozwój placówek licencyjnych wzorowanych na oddziałach własnych pod względem oferowanych produktów. Koncept biznesowy BZ WBK Partner cieszy się dużym zainteresowaniem na rynku o czym świadczy ilość otwartych placówek licencyjnych.

– Dobrze oceniamy 2009 rok. Zrealizowaliśmy najważniejsze cele związane z rozwojem BZ WBK Partner. Ekspansja sieci w całej Polsce potwierdza stabilność konceptu biznesowego BZ WBK. W 2010 roku chcemy podwoić ilość placówek BZ WBK Partner – mówi Kamil Polikowski, dyrektor Biura Rozwoju Placówek Partnerskich BZ WBK.

Inwestycja w dwustanowiskową placówkę BZ WBK Partner wynosi ok. 22 tys. zł. Partner BZ WBK nie ponosi opłat wstępnych, otrzymuje bezpłatne i cykliczne szkolenia oraz samodzielnie decyduje o miejscu lokalizacji przyszłej placówki.

Wśród produktów dostępnych w oddziałach BZ WBK Partner są m.in. lokaty, kredyty gotówkowe, konta osobiste, karty płatnicze, karty kredytowe, usługi Western Union, przyjmowanie płatności za rachunki oraz na zasadzie pośrednictwa: kredyty hipoteczne oraz produkty bankowe dla firm.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €