Chata Polska – mocna sieć

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Zarząd Chaty Polskiej S.A. ogłosił strategię rozwoju swojej sieci sklepów na rok 2002, zakłada ona m.in. otwarcie trzech kolejnych oddziałów regionalnych w zachodniopomorskim , dolnośląskim, kujawsko – pomorskim. Nowe strategia ma służyć umocnieniu pozycji Chaty Polskiej na rynku i jednocześnie wychodzi na przeciw oczekiwaniom licznych biorców licencji zainteresowanych podpisaniem umów franchisingowych.

Do końca roku 2001 sieć sklepów Chata Polska planuje uruchomić 31 nowych placówek, w całym kraju m.in. w Choszcznowie, Czaplinku, Jarocinie, Jastrowiu, Kamieńu Pomorskim, Kleczewie, Mogilnie, Ośnie, Rawiczu, Stargardzie Szczecińskim, Szczecinie, Wschowie, Złotowie.

Niewątpliwie atutami sieci są m.in. liczne promocje, niskie ceny, 100% polski kapitał i oczywiście sprawdzone wzorce handlowe które pozwalają osiągnąć sukces.