Z salonów do Internetu

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sferis to ogólnopolska sieć salonów zajmujących się sprzedażą technologii mobilnych. W swojej ofercie firma ma komputery przenośne i stacjonarne, nawigacje GPS oraz całą gamę komponentów i akcesoriów komputerowych.

W nowym sklepie internetowym klienci znajdą ponad 6 tys. produktów z zakresu IT. Oferta wzbogaciła się również o aparaty cyfrowe i akcesoria fotograficzne. Rozwój sprzedaży internetowej to tylko jeden ze sposobów, w jaki Sferis zamierza umacniać swoją pozycję na rynku. Firma ma również ambitne plany dotyczące przyszłorocznych otwarć.

- Obecnie w sieci działa 114 punktów sprzedaży detalicznej, z czego własnością firmy jest 48 salonów i 43 wyspy handlowe, a 23 to salony partnerskie. W planach na pierwsze półrocze 2010 roku mamy otwarcie 30 punktów własnych oraz około 25 salonów franczyzowych. Jak dotąd większość naszych sklepów, bo ponad 60 proc., mieści się w galeriach handlowych, ale w tym roku chcemy postawić na rozwój średnich i mniejszych formatów - mówi Michał Iwanciw, prezes zarządu Sferis.

Przystąpienie do sieci to wydatek rzędu 60-100 tys. zł w przypadku lokalu w centrum handlowym. Preferowana wielkość pomieszczeń to 50-100 m2. Franczyzobiorca otrzymuje ze strony firmy wsparcie marketingowe w postaci gazetki reklamowej i ogólnopolskich kampanii reklamowych. Ma również dostęp do asortymentu przeznaczonego na wyłączną sprzedaż w sieci. W ramach współpracy ze Sferis, partner może rozszerzyć ofertę o sprzedaż usług dodatkowych takich jak serwis komputerowy, sprzedaż ratalna lub współpraca z operatorem GSM.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €