10 restauracji na wiosnę

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Mijający rok w Sfinksie obfitował w wiele zmian: nowy zarząd, nowe zasady współpracy z franczyzobiorcami i gruntowna reorganizacja sieci. Jesienią z sieci zniknęło kilkanaście restauracji Sphinx, teraz przyszedł czas na otwarcie nowych. Na pierwsze półrocze zaplanowano otwarcie co najmniej 10 placówek z logo Sphinx i Wook. Pierwszy z nowych Sphinxów ruszył 17 grudnia w poznańskiej Galerii Malta.

- Te dziesięć restauracji to nasz plan minimum na pierwszą połowę roku. Cały czas poszukujemy atrakcyjnych lokalizacji i prowadzimy rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami, tak by ekspansja grupy nabrała tempa odpowiedniego do naszej skali. Nasze marki mają duży potencjał. Sphinx został uznany ostatnio za najmocniejszą polską markę pięciolecia w handlu i usługach. Jednak najbardziej dynamiczny rozwój ma przed sobą Wook i z tą siecią wiążemy duże oczekiwania w nadchodzącym roku – komentuje Bogdan Bruczko, wiceprezes zarządu Sfinks Polska.

Nowe restauracje powstaną głównie w galeriach handlowych zarówno w dużych, jak i w mniejszych miastach Polski. Na styczeń 2010 r. przewidziano otwarcie pierwszego Sphinksa w Słupsku. Restauracje Sphinx i Wook powstaną także w Łodzi, gdzie w marcu tego roku zostanie uruchomione jedno z największych centrów handlowych - Port Łódź. Ponadto, planowane są także otwarcia kolejnych restauracji na Dolnym Śląsku – w Legnicy, Opolu i Zgorzelcu. Obecnie w sieci działa 96 restauracji Sphinx, 10 restauracji Chłopskie Jadło i 5 restauracji Wook.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €