Camel Travel rozbudowuje sieć

W styczniu powstaną cztery nowe placówki.
Biuro podróży Camel Travel zajmuje się turystyką zagraniczną oraz organizowaniem wyjazdów grupowych. Firma łączy sprzedaż internetową - OstatnieMiejsca.pl - z działalnością prowadzoną stacjonarnie. Obecnie w sieci działa 16 placówek franczyzowych.
- Od początku naszej działalności, czyli od 2004 roku, skupialiśmy się na sprzedaży w Internecie, rozumiejąc, że już wtedy był to jedyny sposób na skuteczny rozwój. W chwili obecnej prowadzimy sprzedaż głównie poprzez ten kanał dystrybucji, choć budujemy także sieć sprzedaży stacjonarno-internetowej. Do końca stycznia uruchomimy cztery nowe oddziały, a z pięcioma franczyzobiorcami prowadzimy zaawansowane rozmowy i ustalamy terminy szkoleń - mówi Tomasz Kozikowski, właściciel biura podróży Camel Travel. - Kończymy pracę nad zupełnie nowym produktem ułatwiającym internautom zdecydowanie się na zakup usług turystycznych w sieci. Rozpoczęły się też przygotowania do kolejnej imprezy promocyjnej, która ma znacznie przewyższyć skalą zorganizowany przez nas Kabareton w Egipcie. Choć udało nam się wtedy zaprosić Ani Mru Mru, Łowców. B i Smile, to teraz charakter imprezy ma być bardziej międzynarodowy i poparty szerszą promocją.
Początkowe koszty inwestycji nie powinny przekroczyć 10 tys. zł. Franczyzobiorca powinien dysponować lokalem o powierzchni 12-30 m2 znajdującym się w miejscu łatwo dostępnym, na parterze lub niskim parterze z wejściem od ulicy. Franczyzobiorcy samodzielnie poszukują lokalizacji dla biura. Nie może to być drogi lokal np. w centrum handlowym, ponieważ przy sprzedaży głównie internetowej ma to drugorzędne znaczenie, a bardzo ogranicza koszty. Opłata licencyjna wynosi 11 tys. zł, opłata od prowizji 20 proc. od stawek wypracowanych przez sieć. Opłata stała 360 zł miesięcznie, przeznaczana jest głównie na zaplecze informatyczne. Wraz ze wzrostem obrotu opłaty zmniejszają się, a prowizje rosną.
- Najlepiej współpracuje się nam z ludźmi, którzy są pasjonatami turystyki i wiedzą o co w niej chodzi – mówi Tomasz Kozikowski. - Z zasady samodzielnie podnoszą oni swoje kwalifikacje i poszerzają wiedzę, a nasze szkolenia znacznie przyśpieszają ten proces. Nie bez znaczenia jest też sprawne poruszanie się po Internecie, gdyż na ten sposób sprzedaży przypada ok. 75 proc. obrotu sieci.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej