Jak i gdzie kupować

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak podaje "Gazeta Wyborcza", spośród wielu form sprzedaży największą abstrakcją dla kupujących jest Internet - aż 98 proc. respondentów zarzeka się, że nigdy nie dokonuje zakupów w taki sposób.

Niemal równie "nietkniętą" dziedziną, jest zamawianie towarów przez telefon - 96 proc. ankietowanych nigdy nie korzystało z tej możliwości, a 3 proc. robi to rzadko. Niewiele lepiej jest, jeśli do drzwi puka akwizytor z towarem (96 proc. nigdy i 6 proc. rzadko).

Dwie trzecie Polaków odżegnuje się również od zakupów w hurtowniach, ale być może dlatego, że trzeba kupować duże ilości. Co czwarty Polak odwiedza hurtownie rzadko, a tylko 7 proc. - często

Więcej: Magda Kłodocka, Gazeta Wyborcza, 18 września 2001, "Supermarket"

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €