Jak i gdzie kupować
Zakupy można robić na różne sposoby, czasem przychodzą same do domu
Jak podaje "Gazeta Wyborcza", spośród wielu form sprzedaży największą abstrakcją dla kupujących jest Internet - aż 98 proc. respondentów zarzeka się, że nigdy nie dokonuje zakupów w taki sposób.
Niemal równie "nietkniętą" dziedziną, jest zamawianie towarów przez telefon - 96 proc. ankietowanych nigdy nie korzystało z tej możliwości, a 3 proc. robi to rzadko. Niewiele lepiej jest, jeśli do drzwi puka akwizytor z towarem (96 proc. nigdy i 6 proc. rzadko).
Dwie trzecie Polaków odżegnuje się również od zakupów w hurtowniach, ale być może dlatego, że trzeba kupować duże ilości. Co czwarty Polak odwiedza hurtownie rzadko, a tylko 7 proc. - często
Więcej: Magda Kłodocka, Gazeta Wyborcza, 18 września 2001, "Supermarket"Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


