Kobiety wiedzą jak zadbać o urodę
Sieć salonów Bailine, której franczyzobiorcami mogą być wyłącznie kobiety, podsumowuje mijający rok.
Początki powstania Bailine sięgają lat sześćdziesiątych. Wówczas Kurt Bai, założyciel firmy, skonstruował stymulator mięśni, który pobudzał je poprzez impulsy elektryczne niewymagając przy tym żadnego wysiłku fizycznego. Obecnie na świecie działa ponad 200 salonów Bailine, w Polsce jest ich 12.
Mijający rok upłynął w firmie pod znakiem działań mających na celu wzmocnienie wizerunku marki Bailine na Polskim rynku.
- Byliśmy sponsorem programu w telewizji kobiecej, partnerem w ogólnopolskim programie lojalnościowym koncernu paliwowego, doradzaliśmy także w różnych kobiecych czasopismach. Wydaliśmy też książkę, która zawiera porady z zakresu dietetyki oraz aktywności fizycznej pomocnej w modelowaniu figury kobiecej – mówi Cezary Majewski, dyrektor Bailine Polska. - Na wiosnę zaktualizowaliśmy naszą stronę internetową oraz stworzyliśmy jeden telefon do wszystkich salonów w Polsce. Zmiany nie ominęły też samej firmy. W ofercie znalazły się nowe usługi, a nasze terapeutki przeszły szereg szkoleń mających na celu poprawę jakości obsługi klienta. W roku 2009 zmodyfikowaliśmy naszą strategię rozwoju sieci na Polskę - dodaje Majewski - Jej mocną stroną są znaczne ułatwienia finansowe i korzystna forma wejścia do sieci Bailine dla nowych franczyzobiorców.
Koszt inwestycji w salon Bailine to około 100 tys. zł. Firma poszukuje franczyzobiorców w miastach liczących powyżej 150 tys. mieszkańców. Minimalna powierzchnia lokalu, to 50 m2. Franczyzobiorcą sieci Bailine może zostać wyłącznie kobieta.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej