Metrohouse na Woli

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Wzorem biur w Galerii Mokotów i Arkadii, nowy franczyzobiorca wybrał także lokalizację w centrum handlowym. Biuro funkcjonuje w warszawskim Wola Parku. To już ósma jednostka franczyzową sieci Metrohouse uruchomiona w 2009 r. Zarząd spółki zapowiada otwarcie w najbliższych miesiącach kolejnych placówek.

- Nie prowadzimy ekspansywnej polityki franczyzowej. Potencjalni franczyzobiorcy zgłaszają się do nas po wnikliwych obserwacjach naszych standardów działania. Są to dojrzali przedsiębiorcy mający określoną wizję funkcjonowania w ramach sieci - podkreśla Grzegorz Kędzierski, członek zarządu Metrohouse, odpowiedzialny m.in. za rozwój franczyzy.

Jak zapewniają przedstawiciele sieci, Metrohouse podczas rozmów z potencjalnymi franczyzobiorcami kładzie duży nacisk na opracowanie dokładnego biznesplanu przedsięwzięcia.
- Zależy nam, aby już na wstępie określić koszty inwestycji, przeanalizować potencjał lokalnego rynku, a dzięki temu zaproponować konkretne rozwiązania adekwatne do warunków, w których przyjdzie działać naszemu nowemu partnerowi - mówi Grzegorz Kędzierski.

Obecnie trwają rozmowy z kolejnymi potencjalnymi franczyzobiorcami z kilku dużych miast na południu i zachodzie Polski.

(agaka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €