Od projektu po rezerwację

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Rynek hotelarski nad Wisłą ciągle się rozwija. Tak będzie co najmniej do 2012 roku, czyli do momentu zorganizowania mistrzostw Europy w piłce nożnej, które przyciągną dziesiątki tysięcy kibiców. Polska coraz częściej staje się gospodarzem ważnych wydarzeń – imprez sportowych, targów, spotkań o charakterze politycznym. Każda okazja wiąże się z koniecznością zakwaterowania gości, co w konsekwencji wpływa wzrost liczby hoteli.

- W Polsce istnieje dużo obiektów o standardzie powyżej czterech gwiazdek. Brakuje natomiast hoteli dostępnych dla każdego, w dobrym standardzie i korzystnej lokalizacji – twierdzi Ksymena Wajda z sieci ComfortExpress. – Z tego powodu notuje się rosnące zainteresowanie hostelami, pensjonatami i motelami. Ideą projektu ComfortExpress jest stworzenie jednolitej sieci hoteli franczyzowych o standardzie ekonomicznym, czyli dwu- i trzygwiazdkowych. Obiekty takie są zaprojektowane z myślą o kliencie biznesowym, który w podróży ceni sobie wysoki standard usług, łatwy dostęp do hotelu i niewysoką cenę.

Opłata wstępna za przystąpienie do sieci wynosi 20 tys. zł, miesięczna licencyjna – 6 proc. przychodów netto, a miesięczna marketingowa – 2 proc. przychodów netto. Franczyzodawca zapewnia biorcom licencji wsparcie w bieżącej działalności obiektu: szkolenia personelu, udostępnienie bazy klientów, system informatyczny wspomagający zarządzanie obiektem oraz wspólny system rezerwacyjny on-line. Ponadto ComfortExpress przygotowuje projekt budowlany hotelu oraz pomaga w składaniu wniosku o dofinansowanie budowy ze środków unijnych. Sieć wyposaża również pokoje, łazienki, sale restauracyjne i zaplecze gastronomiczne.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €