Z Włoszczowy nie tylko pociągi

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Stolbud Włoszczowa chce nadal rozwijać sieć sprzedaży. Poszukuje w związku z tym kolejnych salonów firmowych zainteresowanych przyłączeniem się do sieci. Firma koncentruje się na produkcji stolarki okienno-drzwiowej. Asortyment z logo Stolbud Włoszczowa dostępny jest w ponad 300 punktach sprzedaży oraz w sieci salonów firmowych, których do chwili obecnej powstało 20. Z myślą o dotarciu do szerszego grona odbiorców firma poszukuje nowych salonów firmowych, zwłaszcza w województwach północnych i zachodnich.

- Zależy nam na tym, aby umożliwić dostęp do naszej oferty mieszkańcom każdego miasta na terenie Polski. Dlatego właśnie, tak istotny jest dla nas zwiększanie liczby sklepów - mówi Dariusz Górski, dyrektor handlowy Stolbud Włoszczowa. - Naszym partnerom gwarantujemy pomoc w otwarciu placówki, dostarczając firmową ekspozycję, materiały reklamowe a także systemy informatyczne wspomagające sprzedaż. Oferujemy kompletny system szkoleń produktowych i sprzedażowych, a także wsparcie w akcjach marketingowych. Chętnie dzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem, pozwalając przedsiębiorcom korzystać ze sprawdzonego już przez nas pomysłu na biznes.

Do systemu partnerskiego może przyłączyć się przedsiębiorca, który posiada lub dzierżawi położony w atrakcyjnej lokalizacji salon sprzedaży (zagwarantowane prawo do lokalu na pięć lat). Powierzchnia wystawiennicza przeznaczona dla Stolbudu powinna liczyć minimum 50 m2. Punkty partnerskie firmy, w ramach asortymentu stolarki okienno-drzwiowej, mogą oferować wyłącznie wyroby produkowane przez Stolbud Włoszczowa.

(agaka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €