Z Włoszczowy nie tylko pociągi
Program partnerski firmy Stolbud Włoszczowa to kolejny w branży artykuły dla domu i ogrodu pomysł na rozpoczęcie działalności na własną rękę.
Stolbud Włoszczowa chce nadal rozwijać sieć sprzedaży. Poszukuje w związku z tym kolejnych salonów firmowych zainteresowanych przyłączeniem się do sieci. Firma koncentruje się na produkcji stolarki okienno-drzwiowej. Asortyment z logo Stolbud Włoszczowa dostępny jest w ponad 300 punktach sprzedaży oraz w sieci salonów firmowych, których do chwili obecnej powstało 20. Z myślą o dotarciu do szerszego grona odbiorców firma poszukuje nowych salonów firmowych, zwłaszcza w województwach północnych i zachodnich.
- Zależy nam na tym, aby umożliwić dostęp do naszej oferty mieszkańcom każdego miasta na terenie Polski. Dlatego właśnie, tak istotny jest dla nas zwiększanie liczby sklepów - mówi Dariusz Górski, dyrektor handlowy Stolbud Włoszczowa. - Naszym partnerom gwarantujemy pomoc w otwarciu placówki, dostarczając firmową ekspozycję, materiały reklamowe a także systemy informatyczne wspomagające sprzedaż. Oferujemy kompletny system szkoleń produktowych i sprzedażowych, a także wsparcie w akcjach marketingowych. Chętnie dzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem, pozwalając przedsiębiorcom korzystać ze sprawdzonego już przez nas pomysłu na biznes.
Do systemu partnerskiego może przyłączyć się przedsiębiorca, który posiada lub dzierżawi położony w atrakcyjnej lokalizacji salon sprzedaży (zagwarantowane prawo do lokalu na pięć lat). Powierzchnia wystawiennicza przeznaczona dla Stolbudu powinna liczyć minimum 50 m2. Punkty partnerskie firmy, w ramach asortymentu stolarki okienno-drzwiowej, mogą oferować wyłącznie wyroby produkowane przez Stolbud Włoszczowa.
(agaka)
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży dom i ogród
Aflamo
Salony z kominkami
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carré Blanc
Sklepy z ręcznikami i pościelą
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Dr Materac
Sklepy z wyposażeniem sypialni
Homla
Sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz
Horizon Estate
Biura nieruchomości
Jesion Inwestycje
Urządzanie wnętrz
Komandor
Szafy, garderoby, kuchnie oraz meble na wymiar
Komfort
Sklepy z podłogami i drzwiami
Krishome
Sklepy ze stolarką okienną
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


