Multita rusza z franczyzą
Multita, sieć biur podróży, rozpoczyna rozwój na zasadzie franczyzy. Pierwsze cztery placówki powstaną do połowy grudnia 2009 roku.
Strategia rozwoju sieci obejmuje budowę placówek w miejscowościach, gdzie dostęp do usług turystycznych jest ograniczony.
– Mimo spowolnienia gospodarczego zauważamy spory ruch w biznesie turystycznym. Dotyczy to szczególnie biur pośredniczących w sprzedaży usług wielu touroperatorów. Stałe umowy regulujące warunki współpracy z firmami turystycznymi uodparniają multiagencje na wahania rynku podróży. Korzyścią jest również dostęp do zróżnicowanej oferty produktowej, która umożliwia elastyczne podejście do klientów i pozwala na szybką reakcję na ich potrzeby – mówi Roman Fon, wiceprezes sieci multiagencyjnych biur podróży Multita.
Przystępując do sieci Multita, franczyzobiorcy otrzymują możliwość sprzedaży ofert podróży ok. 40 touroperatorów. Jest to prawie 99 proc. dostępnych w Polsce usług turystycznych, takich jak: wycieczki, bilety lotnicze, hotele, wynajem samochodów itd. Dzięki temu partner sieci dysponuje zróżnicowaną ofertą turystyczną w porównaniu do biur podróży związanych wyłącznie z jednym touroperatorem. Franczyzobiorcy mogą również samodzielne nawiązywać współpracę z firmami turystycznymi, które dotychczas nie działały z Multitą. Partnerstwo z Multitą może być również uzupełnieniem działalności, którą franczyzobiorca już prowadzi. Partner sieci zobowiązany jest jednak do zawieszenia obok logo własnej firmy szyldu Multity.
Partnerzy sieci otrzymują pełne know-how prowadzenia salonu sprzedaży usług turystycznych, stałe doradztwo i opiekę ze strony franczyzodawcy. Oprócz tego zostają wyposażeni w platformę internetową, zawierającą ponad 10 mln ofert turystycznych oraz są objęci wsparciem marketingowym centrali.
Koszt inwestycji w biuro podróży Multita wynosi ok. 60 tys. zł. Kwota zawiera m.in.: wyposażenie dwustanowiskowego biura podróży (meble, sprzęt biurowy), know-how, szkolenia dla partnerów Multita i ich pracowników oraz rozbudowane zaplecze technologiczne w postaci wyświetlaczy elektronicznych prezentujących aktualne oferty turystyczne dostępne w agencjach Multita.
(mk)
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży Podróże i wypoczynek
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

