Sensi Sushi rusza z franczyzą

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pierwsza restauracja Sensi Sushi powstała w 2005 roku. Obecnie w Warszawie działa ich pięć. Firma prowadzi też własny punkt cateringowy.
- Naszym atutem jest wysoka jakość oferowanego jedzenia, bogata oferta i przede wszystkim ponad czteroletnie doświadczenie, co czyni z nas jedną z najstarszych marek na warszawskim rynku sushi - mówi Krzysztof Szarek, współwłaściciel Sensi Sushi.

W przyszłym roku w stolicy ma pojawić się szósta restauracja własna Sensi Sushi. To otwarcie, to dopiero początek rozwoju sieci, bowiem firma prowadzi aktualnie rozmowy z siedmioma potencjalnymi franczyzobiorcami. Podpisania umów można spodziewać się jeszcze w tym roku.

Przystąpienie do sieci Sensi Sushi wymaga zaangażowania kapitału o wielkości 50-200 tys. zł. Potrzebny jest również lokal o powierzchni 40-100 m2. Opłata jednorazowa wynosi 20-40 tys. zł, zaś miesięczna 2-4 tys. zł. Wysokość opłat uzależniona jest od powierzchni i usytuowania lokalu. Przewidywany okres zwrotu inwestycji nie powinien przekroczyć 12 miesięcy.

W ramach umowy franczyzowej Sensi Sushi zapewnia pakiet szkoleń, dostęp do receptur, wspólne działania marketingowe oraz preferencyjne ceny u dostawców i pomoc w prowadzeniu restauracji. Franczyzobiorca ma pełną dowolność w kwestii wystroju wnętrza restauracji.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €