Nowe placówki, nowa marka

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sieć pizzerii Biesiadowo powiększyła się w ubiegłym tygodniu o dwa nowe punkty - w Mielcu i Inowrocławiu. Teraz przygotowuje się do otwarcia placówek w Częstochowie i Sieradzu. Spółka Wojtex, operator Biesiadowa, planuje także wprowadzić na polski rynek nową markę.
- Będzie to brand z branży fast food, który działa już we Włoszech, Turcji i Tajlandii - mówi Wojciech Goduński, właściciel sieci. - Nowa marka będzie rozwijana na zasadzie franczyzy, a pierwsza restauracja pojawi się w Aleksandrowie Łódzkim.

Mimo spowolnienia w branży gastronomicznej w ostatnim czasie można było obserwować strategiczne posunięcia kluczowych graczy sektora. Wojciech Goduński nie chce jednoznacznie komentować przejęcia sieci pizzerii Da Grasso przez gastronomicznego potentata Sfinks Polska.

- Da Grasso to sieć pizzerii z bardzo dużym stażem na polskim rynku - przyznaje Goduński. - My jednak nie traktujemy jej jako konkurencyjnej firmy. Ten system franczyzowy jest zupełnie inny niż nasz. Nie wiem, czy fuzja okaże się korzystna dla obu stron.

(gum)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €