Plan ponad stan

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W listopadzie ubiegłego roku przedstawiciele firmy zapowiadali, iż w 2009 roku sieć abc będzie liczyła około 3250 sklepów. Liczbę tę udało się osiągnąć już w sierpniu.
- Sukces ten jest o tyle większy, że nie sprzyjała nam sytuacja ekonomiczna - mówi Łukasz Chady, kierownik marki abc. - Taka liczba placówek i szybka ekspansja sieci potwierdza, iż formuła franczyzy jest atrakcyjną ofertą dla tradycyjnych sklepów. Ostatnie trzy kwartały tego roku pokazują, że nie boimy się kryzysu.

Placówki abc to małe i średnie sklepy spożywczo-chemiczne zlokalizowane na osiedlach, w centrach małych miast lub na wsi. Przynależność do abc gwarantuje franczyzobiorcom wsparcie marketingowe. Sklepy abc to klienci Eurocash, hurtowni należących do franczyzodawcy. Dzięki możliwości kupowania na sztuki, właściciele placówek nie muszą magazynować towaru, ani zamrażać gotówki w postaci zapasów. Eurocash dysponuje siecią 113 hurtowni w kraju.

(agaka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €