"Oczko" sprzedawcy biżuterii
Glitter, sieć butików z biżuterią, otworzył w łódzkiej Manufakturze 21. placówkę. Do końca roku zostaną otwarte kolejne cztery.
Ostatnia placówka otwarta przez Glitter znajduje się w łódzkim centrum handlowym Manufaktura. Jeszcze w tym roku sieć planuje powiększyć się w Polsce o cztery kolejne sklepy, w tym w krakowskiej galerii Bonarka City Center.
Firma zajmuje się sprzedażą biżuterii oraz dodatków, takich jak broszki, czapki i szale. Sieć rozwija się głównie w krajach skandynawskich. Ponad 220 punktów sprzedaży można znaleźć również w Szwecji, Norwegii, Finlandii i Danii. W Polsce działa 21 sklepów o łącznej powierzchni 1,3 tys. m2. Średnia wielkość placówki z logo Glitter wynosi 40-60 m2.
(dw)
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


