Raz, dwa, trzy... Zielony Kot

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Marka, która na polskim rynku jest obecna już od 26 lat, powoli wychodzi poza stolicę. Zielony Kot stawia na rozwój przez franczyzę. Trzeci punkt z logo firmy mieści się w centrum handlowym Sfera w Bielsko Białej. Na przełomie grudnia i stycznia planowane są kolejne otwarcie, tym razem biżuterię firmy można będzie kupić na krakowskim rynku. To nie koniec ekspansji marki na nowe rynki, bo zaawansowane rozmowy są prowadzone z potencjalnymi franczyzobiorcami z Rybnika i Częstochowy.

- Rynek biżuterii, pomimo kryzysu, rozwija się dynamicznie - mówi Aleksandra Skawiniak manager ds. rozwoju sieci Zielony Kot. - Polacy chętnie kupują biżuterię, która coraz częściej jest podstawowym elementem stroju, a nie tylko dodatkiem. Podobnie jest z naszą nową kolekcją, która jest inspirowana latami 80. i ich odważną kolorystyką. Awangardowe zestawienia kolorów, duże rozmiary i fantazyjne kształty, to kwintesencja naszych najnowszych projektów.

Przystąpienie do sieci Zielony Kot, to inwestycja wielkości 130 tys. zł. Do tego trzeba doliczyć jeszcze koszty budowlane. Firma poszukuje biorców w miejscowościach powyżej 100 tys. mieszkańców. Preferowane lokalizacje to: Trójmiasto, Poznań, Wrocław i Warszawa. Franczyzobiorca powinien posiadać lokal mieszczący się w centrum miasta lub centrum handlowym, o powierzchni min. 30 m2 z co najmniej pięcioletnim prawem do użytkowania. Opłata licencyjna wynosi 12 tys. zł. W ramach umowy franczyzobiorca otrzymuje pomoc w aranżacji lokalu, know-how z zakresu wiedzy o produkcie, zasad obsługi i ekspozycji towaru, dostęp do pełnej oferty produktowej i atrakcyjne rozwiązania finansowe.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €