Odzieżówka wraca do gry

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Nowe sklepy Volcano powstały w Lesznie i Żywcu. Operator marki Volcano, firma VCO zarządza łącznie 25 punktami własnymi i franczyzowymi.
- Strategia rozwoju firmy przewiduje rozwinięcie sieci do 100 placówek na koniec 2011 r. - mówi Marcin Pietryga, dyrektor ds. sprzedaży operatora Volcano. - W tym roku VCO przekształciło się w spółkę akcyjną i pozyskało inwestora zagranicznego, co świadczy o dobrych perspektywach firmy.

Branża odzieżowa jest szczególnie podatna na zawirowania wynikające ze zmian pór roku, jednak zbliżająca się zima jest tradycyjnie dobrym okresem dla spółek z branży.

- Sprzedaż kolekcji jesienno-zimowej stanowi 60 -70 proc. rocznej sprzedaży firmy – mówi Marcin Pietryga.

Volcano to marka dla osób między 20 a 30 rokiem życia. Zdaniem Marcina Pietrygi, ubrania Volcano pozwalają czuć się komfortowo i modnie, ale niekoniecznie wyróżniać się z tłumu.

(gum)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €