Redan uruchomił pierwsze sklepy multibrandowe

Na początku października firma Redan uruchomiła dwa pierwsze sklepy multibrandowe, które będą funkcjonowały pod nazwą Top Secret & Friends.
Placówki zostały otwarte w centrum handlowym Jurajska w Częstochowie oraz Niwa w Oświęcimiu. Kolejne wystartują także w galeriach Bonarka w Krakowie, Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim oraz Stara Kuźnia w Grudziądzu.
Uruchomienie nowej sieci sklepów Top Secret & Friends jest konsekwencją wcześniejszych zapowiedzi Redanu dotyczących m.in. zmiany strategii marki Troll, tak aby stała się ona komplementarna do Top Secret, a także reakcją na zmieniające się potrzeby rynku i oczekiwania klienta. Obie marki są obecnie kierowane do podobnej grupy docelowej - głownie do osób młodych. Dzięki temu w sklepach multibrandowych klient będzie mógł wybrać ubrania z kolekcji Top Secret - idealne do pracy i po „godzinach” (soft office) oraz ubrania bardziej na luzie (denim fashion) - Troll, przeznaczone na każdą okazję.
- Obecnie jesteśmy w trakcie modyfikacji pozycjonowania marki Troll. Skierowanie jej do tej samej grupy klientów co Top Secre pozwoliło nam na połączenie obu tych marek w ramach jednego sklepu - multibrandowego - mówi Bogusz Kruszyński, wiceprezes Redan. - Będziemy dalej rozwijać sieć franczyzową obu tych marek, a tutaj mamy spore doświadczenie ponieważ obecnie działa w tym modelu 140 sklepów.
W dalszych planach jest również wprowadzenie do multibrandów kolejnych marek. Koncepcja sklepów multibrandowych Top Secret & Friends zakłada, że będą miały one powierzchnię od 150 do 400 m2 i będą otwierane w atrakcyjnych lokalizacjach. Możliwe jest również przejęcie przez Redan sklepów franczyzowych od marek, które schodzą z rynku. Placówki multibrandowe, według przedstawicieli firmy, umożliwią optymalizację kosztów oraz uzyskanie satysfakcjonującego poziomu rentowności sektora modowego oferowanego przez Redan. W najbliższym czasie planowane są dalsze otwarcia multibrandów.
- Uważamy, że nowa koncepcja sklepów zostanie pozytywnie przejęta przez klientów, którzy będą mieli w jednym miejscu możliwość wyboru ubrań i dodatków na różne okazje. Aranżacja sklepów uwzględnia specyfikę marek, dzięki temu można łatwo odnaleźć konkretne kolekcje i style - mówi Piotr Kulawiński, prezes zarządu Redan.
Redan jest operatorem detalicznych marek odzieżowych Top Secret, Troll i Textilmarket. Spółka funkcjonuje w ramach grupy kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Redan zleca produkcję fabrykom w Polsce, Chinach, Indiach, Turcji, Korei i Bangladeszu. Sprzedaż jest prowadzona w trzech sieciach detalicznych - Troll, Top Secret oraz Textilmarket liczących prawie 350 sklepów. Redan powstał w 1995 roku. W 2003 roku akcje spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
(agaka)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...