Pierwsi franczyzobiorcy uprzywilejowani

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

- Nasza sieć salonów dopiero zaczyna działalność franczyzową, dlatego pierwszych franczyzobiorców będziemy traktować w sposób szczególny – zapowiada Maciej Świątek, wiceprezes zarządu firmy Jeta.
Franczyzodawca nie będzie pobierał opłaty wstępnej, a jedynie opłaty miesięczne w wysokości 2 proc. obrotów uzyskanych przez salon sprzedaży. Do każdej złotówki uzyskanej w ten sposób Jeta dołoży kolejną złotówkę, a cała kwota zostanie przeznaczona na działania marketingowe sieci.

W salonach Jeta klienci mogą kupić okładziny podłogowe, m.in.: wykładziny, dywany, panele podłogowe i płytki ceramiczne. Punkty sprzedaży znajdują się w Ostrowie Wielkopolskim, Kaliszu, Jarocinie, Gostyniu, Pleszewie i Krotoszynie. Najbliższe otwarcie będzie miało miejsce w Ostrzeszowie.

Przewidywana suma inwestycji w placówką Jeta wynosi 80-120 tys. zł. Optymalna powierzchnia salonu to 350 m2. Preferowana lokalizacja to miasta z liczbą ludności powyżej 15 tys. mieszkańców. Franczyzodawca nie wymaga od biorców licencji doświadczenia w branży. - Dla nas liczą się przede wszystkim chęci – mówi Maciej Świątek.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €