Franczyzobiorcy przyjdą na gotowe

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jednocześnie firma będzie otwierać punkty własne, które w przyszłości także zostaną przekazane biorcom.
- Od stycznia 2010 roku chcemy większość sklepów firmowych przekazać we franczyzę. Franczyzobiorca będzie kupował działający już sklep, który przynosi określone dochody. To bezpieczne rozwiązanie dla potencjalnych inwestorów - mówi Marta Głowska, dyrektor działu sprzedaży firmy Progressive.

Osoby zainteresowane współpracą z firmą Progressive, która zarządza siecią sklepów z herbatami Czas na herbatę, powinny mieć na inwestycję 6-10 tys. zł jeśli chcą otworzyć punkt z herbatami, w przypadku tradycyjnego sklepu w centrum handlowym o powierzchni 15-25 m2 koszt wzrasta do kwoty 50-90 tys. zł. Franczyzodawca nie pobiera opłat za przystąpienie do sieci, ani opłat bieżących. Franczyzobiorcy są poszukiwani w całej Polsce, aktualnie przede wszystkim na Śląsku.

Obecnie w sieci Czas na herbatę działa 18 własnych sklepów i 73 franczyzowe w Polsce oraz ponad 100 w Czechach.

(smoli)

Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €