Apetyt na kolejne 20

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Najwięcej, bo aż 13 restauracji Subway, powstało w Polsce. Na drugim miejscu są Czechy, gdzie liczba barów wzrosła z ośmiu do jedenastu.
– Strategia rozwoju sieci Subway w 2009 rok początkowo zakładała uruchomienie w Europie Środkowo-Wschodniej 30 nowych placówek. Plan został już prawie wykonany i obecnie zamierzamy rozwinąć sieć do ok. 50 barów Subway w tym regionie – mówi Martin Prince, dyrektor ds. rozwoju sieci Subway w Europie Środkowo-Wschodniej.

Kolejne 20 barów ma powstać przede wszystkim w Polsce, na Słowacji i w Czechach. Aktualnie w Europie Środkowo-Wschodniej funkcjonuje 123 placówki Subway. Najwięcej restauracji zlokalizowanych jest w Rosji - 66. Polska sieć liczy 25 barów.

Przedsiębiorca, który chciałby otworzyć bar Subwaya musi liczyć się ze sporym wydatkiem. Koszt licencji na Polskę to 7,5 tys. euro. Do tej kwoty potencjalny franczyzobiorca powinien doliczyć koszt pozyskania lokalu o powierzchni minimum 60 m2 oraz jego wyposażenia.

(smoli)

Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €