Outlety pokażą na, co je stać

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Czy Polacy lubią kupować w outletach?
Każdy człowiek lubi ubierać się w markowe rzeczy dobrej jakości. Jedni bez mrugnięcia okiem wydają na taką odzież duże kwoty, a inni szukają okazji, żeby zdobyć tą jedną wymarzoną markową rzecz. City Hell trafia do obu grup. Bardziej majętnym osobom mówimy: bądź smart - kupuj to samo, ale taniej, bo po co przepłacać. Natomiast klientom z mniej zasobnym portfelem proponujemy okazje cenowe. Zawsze jednak stawiamy na elegancję i ciepłą atmosferę w salonach.

Wydaje się jednak, że rynek outletów w Polsce jest jeszcze słabo rozwinięty. Z czego to wynika?
My startowaliśmy ze sprzedażą hurtową 4 lata temu. Wtedy o outlecie mało kto słyszał, chociaż do dzisiaj zdarzają się klienci którzy nie potrafią wymówić poprawnie tego słowa. Jako lider branży mamy poczucie odpowiedzialności za uświadamianie rynku w kwestiach dotyczących końcówek kolekcji. Patrząc na rozwój outletu za granicą Polskę czeka długa droga. Widać jednak duże postępy, a Outlet Polska ma w tym swój udział.

Jak, według Pana, będzie się rozwijała ta branża?
Z jednej strony widzimy upadające wielkie sieci, w tym konkurencyjne zajmujące się tym samym co my, a z drugiej strony dostrzegamy entuzjazm naszych klientów i potencjalnych franczyzobiorców. Zainteresowanie końcówkami kolekcji odzwierciedlają też nasze wyniki finansowe – od czterech lat odnotowujemy wzrost sprzedaży. Kryzys się kończy i najlepsze czasy przed nami.

Rozmawiała (js)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €