Będą otwierać w centrach

JLD zamierza otwierać kolejne salony fryzjerskie zarówno własne, jak i działające na zasadach franczyzy.
Będą one powstawały głównie w centrach handlowych. Obecnie w Polsce funkcjonują 23 salony własne i 8 franczyzowych. Na początku października powstaną dwa kolejne - w centrach handlowych Ster w Szczecinie (24. jednostka własna) oraz Bonarka w Krakowie (9. placówka franczyzowa). Marka jest obecna w wielu krajach europejskich, m.in. we Francji, gdzie działa 400 salonów, we Włoszech z 300 salonami i Hiszpanii, w której funkcjonuje 100 placówek.
Rok 2009 jest dla firmy rokiem intensywnego rozwoju jednostek własnych, których liczba zwiększyła się z 13 do 23. Lokalizacje docelowe dla marki Jean Louis David, to miasta liczące min. 300 tys mieszkańców i więcej. We wszystkich tych miejscach sieć chce rozwijać się na zasadzie franczyzy.
Jak twierdzą przedstawiciele sieci obecna sytuacja gospodarcza nie wpłynęła na obroty salonów.
- A wręcz przeciwnie, w 2009 roku udało nam się zwiększyć obroty placówek JLD o 20 proc. w porównaniu do roku ubiegłego - na bazie tych samych salonów, nie licząc nowych otwarć - podkreśla Tomasz Bączyk, członek zarządu Jean Louis David.
Przyszły franczyzobiorca sieci musi dysponować kwotą 300 tys. zł potrzebną na uruchomienie salonu fryzjerskiego pod marką firmy oraz lokalem o powierzchni od 60 do 80 m2.
(agaka)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej