Lojalność popłaca

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Dlaczego apteki zrzeszają się w sieci w ramach programów lojalnościowych?
Jeszcze niedawno większość farmaceutów nie akceptowała programów lojalnościowych. Jednak w ciągu ostatnich trzech lat aż dwie trzecie z nich zmieniło zdanie. Z pewnością zachętą są wyniki sprzedaży aptek, które postanowiły spróbować. Niektóre placówki uczestniczące w programie Świat Zdrowia już po kilku miesiącach zanotowały wzrost obrotów o 20-30 procent. Rozwój branży aptekarskiej powoduje, że pojedyncza apteka ma mniejsze szanse na rynku, niż sieć partnerska.

Na czym polega program lojalnościowy Świata Zdrowia?
Koncepcja programu zakłada, że wszystkie uczestniczące w nim apteki działają pod wspólnym logo i nazwą. Każda z nich zachowuje jednakże odrębność poprzez umieszczenie swej własnej nazwy obok logo programu. Zebrane podczas zakupów w jednej z 1650 aptek Świata Zdrowia punkty, członkowie klubu stałego klienta mogą wymieniać na nagrody. Atutem dobrego programu lojalnościowego jest również możliwość przeprowadzania ogólnopolskich kampanii reklamowych i promocyjnych, czego pojedyncze podmioty nie są w stanie robić.

Jakie są warunki przystąpienia do Świata Zdrowia?
Po wniesieniu bezzwrotnej opłaty wpisowej w wysokości 100 zł oraz wykupieniu jednej akcji w wysokości 500 zł, apteka otrzymuje od nas wspólne dla przystępujących do programu oznakowanie zewnętrzne. Warunkiem przystąpienia do sieci Świat Zdrowia jest zobowiązanie dokonywania 65 proc. swoich zamówień w hurtowniach należących do Grupy Kapitałowej Torfarm.

rozmawiała (agaka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €