Nowa kawiarnia i produkty

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Edyta i Tomasz Zapartowie prowadzący kawiarnię News PAP w siedzibie Polskie Agencji Prasowej, przy Brackiej 18, zdecydowali się na przystąpienie do sieci franczyzowej. Podjęli taką decyzję ponieważ chcieli zwiększyć obroty.

- Znana marka przyciąga klientów. Zmiana logo przyczyniła się do wzrostu obrotów mniej więcej dwukrotnie – przyznaje Jolanta Dudziak, menedżerka kawiarni.

Przystosowanie lokalu do wymagań franczyzodawcy zajęło właścicielom News PAP około miesiąca – trzeba było zmienić wystrój lokalu i przeszkolić pracowników.

Oprócz wzbogacenia się o nową placówkę, Wayne's Coffee wprowadził do swojej oferty nowe kanapki oraz dodatki. Dalszy rozwój, firma uzależnia od zgłaszania się franczyzobiorców i znalezienia odpowiednich lokalizacji. Przedstawiciele Wayne's mówią, że warunki współpracy z nimi się nie zmieniają, ale są otwarci na propozycje ze strony potencjalnych partnerów, bo uważają, że miejsce na rynku na kolejne kawiarnie jeszcze jest.

- Konkurencja jest bardzo wysoka. Wzrosła szczególnie pod względem jakościowym. Jednak w dalszym ciągu uważamy, że na rynku polskim jest miejsce dla wszystkich, nawet nowych marek – podkreśla Magdalena Broniarek, odpowiedzialna w Wayne's Coffee za kontakty z franczyzobiorcami.

(js)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €