Lewiatan sprawdza swoje sklepy
Kontrolerzy sprawdzą, czy sklepy spełniają wszystkie wymogi stawiane przez franczyzodawcę.
W wyniku kontroli z sieci może zniknąć nawet kilkadziesiąt placówek.
- Istotą podjętych przez nas działań była nie tyle "kontrola" sklepów, ponieważ na bieżąco mamy stały kontakt z naszymi franczyzobiorcami, ale chęć zmobilizowania i zdecydowanej poprawy jakości działalności najsłabszych placówek - mówi Wojciech Kruszewski, prezes Lewiatan Holding. - Nie możemy tolerować sklepów, które będąc w naszej sieci, szkodzą wizerunkowi marki Lewiatan i innych franczyzobiorców. Jak w każdej sieci, tak i w naszej, część placówek nie spełnia lub nie jest w stanie spełnić wymagań określanych franczyzobiorcom. Z naszej strony oferujemy im wszelką pomoc, doradztwo i projekty dostosowawcze do spełnienia standardów, ale jeśli sklep nie chce poprawiać swojego wizerunku i jakości, nie chce inwestować we własny rozwój i nie rokuje na przyszłość, nie pozostaje nam nic innego, jak usunąć go z naszych struktur.
Działania kontrolne będą prowadzone do końca października. Placówki, które nie spełnią wymogów stawianych przez Lewiatana zostaną usunięte z sieci. Sklepy, w których odkryte zostaną drobne uchybienia, dostaną czas na zlikwidowanie niedociągnięć i będą mogły w dalszym ciągu funkcjonować w sieci.
W całej Polsce działa obecnie ponad 2,2 tys. franczyzowych sklepów z logo Lewiatan. Likwidacja najsłabszych jednostek ma pomóc w umocnieniu pozycji Lewiatana na rynku i zachęcić do współpracy kolejnych franczyzobiorców.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


