Rośnie kolejny gigant na rynku FMCG

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pod koniec lipca został podpisany list intencyjny w sprawie połączenia Bać-Polu i Rabatu Pomorze. Fuzja ma zakończyć się giełdowym debiutem nowej spółki.
- Po połączeniu powstanie spółka dystrybucyjna o zasięgu ogólnopolskim, która będzie efektywnie zaopatrywać zarówno sklepy franczyzowe, sklepy sieci Bomi oraz niezależnych detalistów – wyjaśnia Marek Theus, prezes Rabatu.

Obie firmy zajmują się dystrybucją artykułów FMCG, prowadzą również sieci sklepów spożywczych działających na zasadzie franczyzy. W skład Rabatu Pomorze wchodzą sklepy Sieci 34 i eLDe, Bać-Pol prowadzi sieć Słoneczko. Plany dotyczące tego obszaru działalności nie są jeszcze sprecyzowane.
- Wszelkie zmiany dotyczące systemów franczyzowych będą miały charakter ewolucyjny. Na dzień dzisiejszy jest zbyt wcześnie aby mówić o docelowym modelu franchisingowym - Andrzej Wojciechowicz, prezes zarządu Bomi. - Zapewne obydwie spółki wymienią się doświadczeniami zdobytych w swoich regionach działania, co w efekcie powinno zaowocować sprawniejszym i efektywniejszym modelem współpracy z niezależnymi przedsiębiorcami.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €