Rower z Internetu
Dobre Sklepy Rowerowe wprowadzają system informatyczny ułatwiający komunikację pomiędzy poszczególnymi sklepami działającymi w sieci.
Firma wdrożyła system informatyczny, który ułatwia zarządzanie siecią sprzedaży i pozwala na bieżąco kontrolować zmiany w asortymencie, które mają miejsce w poszczególnych sklepach.
- Dzięki autorskiemu systemowi informatycznemu pomogliśmy naszym partnerom zoptymalizować procesy zamówienia, sprzedaży, przyjęcia asortymentu na magazyn oraz umożliwiliśmy elektroniczną wymianę dokumentów pomiędzy firmą a placówkami partnerskimi – mówi Tomasz Radzki, prezes zarządu Velo, właściciela marki DSR.
Zmianie uległa także witryna internetowa Dobrych Sklepów Rowerowych. Dzięki modyfikacjom klienci będą mogli sprawdzić on-line, w którym ze sklepów dostępny jest określony produkt.
Wymagania stawiane potencjalnym partnerom, to przede wszystkim uczciwość i rzetelność kupiecka, dbałość o profesjonalną obsługę klienta, a także kapitał własny w wysokości minimum 40 tys. zł, zabezpieczenie finansowe o wartości nie mniejszej niż 80 tys. zł oraz przystosowanie wizerunku sklepu do obowiązujących w sieci standardów.
- Branża rowerowa jest wymagająca, dlatego do współpracy zapraszamy przede wszystkim osoby z doświadczeniem – mówi Tomasz Radzki. - Najchętniej współpracujemy z firmami rodzinnymi, osobami prowadzącymi sklepy sportowe oraz przedsiębiorcami, którzy już prowadzą działalność i dysponują lokalem handlowym o powierzchni co najmniej 40m2.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży art. sportowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


