Torpo ucieka przed kryzysem

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Gorsza koniunktura w krajach głównych odbiorców produktów Torpo przekonała zarząd firmy do zwiększenia zaangażowania na rodzimym rynku. We wrześniu otwarty zostanie własny sklep spółki w hotelu Marriot w Warszawie, rozpocznie się także budowa sieci franczyzowej w kilku polskich miastach. Pierwszy punkt powstanie w Poznaniu, Torpo prowadzi też negocjacje w Gdańsku.

- W przyszłym roku uruchomimy jeszcze sześć, siedem placówek na terenie kraju - mówi Jan Kucharski, prezes Torpo.

Spółka liczy na pozyskanie klientów wśród polskich biznesmenów, ale również obcokrajowców, którzy w Torpo będą mogli kupić garnitur najwyższej jakości, lecz po korzystniejszych cenach.

Torpo działa od 1947 roku i specjalizuje się w produkcji odzieży męskiej. Podstawowy asortyment obejmują marynarki, spodnie oraz kamizelki. Większość produkowanej odzieży przeznaczona jest na eksport, głównie do firm z Niemiec, Holandii, Francji, Danii, Szwecji i Litwy. Zastój w tych gospodarkach przełożył się na spadek zamówień strategicznych partnerów handlowych Torpo.

(gum)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €