Coraz mniej we franczyzie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W pierwszej połowie 2008 roku sklepy franczyzowe CCC i Boti stanowiły 29,8 proc. wszystkich punktów sieci, a w analogicznym okresie bieżącego roku 22,1 proc.
- Ta tendencja będzie się utrzymywać. Do końca roku sfinalizujemy transakcje sklepów od dwóch franczyzobiorców – zapowiada Piotr Nowjalis, wiceprezes zarządu i dyrektor finansowy NG2.


Plany wykupu sklepów franczyzowych na 2010 rok nie są znane, ale wiadomo, że spółka nie poszukuje nowych franczyzobiorców. Zarząd firmy mówi jedynie o partnerach zagranicznych, ale zastrzega, że nie myśli o żadnym konkretnym kraju i nie prowadzi w tym temacie żadnych rozmów.

Do ocen minionego kwartału przedstawiciele NG2 podchodzą z rezerwą.
- Nie jesteśmy do końca zadowoleni z wyników finansowych za drugi kwartał, ale sytuację oceniamy jako dobrą i jesteśmy zadowoleni z tego, jak wypadamy na tle konkurencji – stwierdził Dariusz Miłek, prezes zarządu NG2.

W najbliższym czasie spółka skupi się na umocnieniu swojej pozycji w branży obuwniczej w Polsce oraz na rozwoju butików Quazi.
- Najbliższe lata chcemy wykorzystać na rozbudowę sieci własnych placówek. Wierzymy, że możliwe jest opanowanie 20-30 proc. rynku w ciągu pięciu lat – wyjaśnia Dariusz Miłek.

Spółka NG2, zarządza markami Quazi, CCC, Boti w Polsce oraz CCC Boty w Czechach.

(js)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €