Parfum Bary idą w świat
Już niedługo pierwsze Parfum Bary pojawią się w Niemczech, Czechach i Rosji.
Od początku tego roku firma Lanwar Cosmetics realizuje nowy koncept franczyzowy – Parfum Bar. Jest to program doboru perfum do osobowości klienta. Aromat dobierany jest do każdego kupującego pod kątem indywidualnych cech osobowości, temperamentu i stanu emocjonalnego. Chociaż projekt funkcjonuje na rynku niecały rok i ciągle jeszcze jest w Polsce nowością, firma postanowiła rozpocząć ekspansję zagraniczną.
- Ważnym wydarzeniem było dla nas pozyskanie partnerów zagranicznych, dzięki którym już jesienią rozpoczniemy ekspansję poza granice Polski i otworzymy pierwsze jednostki w Niemczech, Czechach i Rosji. Mamy w tych krajach partnerów handlowych, z którymi do tej pory współpracowaliśmy jako Lanwar Cosmetics - mówi Grzegorz Mieszkalski, marketing manager firmy Lanwar Cosmetics. - W Niemczech zostanie uruchomiony jeden punkt, natomiast w Czechach i Rosji będzie to kilka placówek.
Oprócz ekspansji zagranicznej Lanwar Cosmetics zamierza w dalszym ciągu rozwijać sieć Parfum Barów w Polsce. Obecnie firma posiada jeden punkt własny oraz siedem placówek partnerskich.
- Do końca roku planujemy otwarcie 20 kolejnych Parfum Barów. Zaostrzyliśmy kryteria doboru inwestorów, wprowadzając nasz system tylko w tych miejscach, które gwarantują odpowiedni prestiż i obrót. W zamian oferujemy niektórym naszym partnerom możliwość bezpłatnego wejścia do systemu. Wszystko zależy od potencjału inwestora i możliwości rozwoju Parfum Bar w jego punkcie - mówi Grzegorz Mieszkalski, marketing manager firmy Lanwar Cosmetics. - Docelowo planujemy otworzyć w Polsce około 100 jednostek partnerskich.
Maksymalny koszt wejścia do systemu, zawierający w sobie wszystkie opłaty, wynosi 25 tys. zł. Koszty mogą być pokryte jednorazowo bądź rozłożone na raty. Istnieje możliwość całkowitego sfinansowania inwestycji przez firmę Lanwar Cosmetics.
(mak)
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

