Skok Żabki na Kolportera?

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Tym razem wśród potencjalnych inwestorów wymienia się Żabkę. Sieć sklepów typu convenience miałaby być zainteresowana przejęciem lokalizacji, w których Kolporter prowadzi ok. 900 punktów sprzedaży. Jednak Jacek Roszyk, prezes Żabki dementuje te doniesienia.
- Nie wpłynęła do nas żadna propozycja i nie prowadzimy rozmów z Kolporterem. Jeżeli taka oferta wpłynie, to ją rozważymy – mówi Jacek Roszyk.

Kolporter nie martwi się o los swoich saloników, chwaląc przy tym ich dobrą kondycję finansową.

- Widzimy duży potencjał rozwojowy w sieci saloników prasowych, najlepszym dowodem na to są wyniki za ostatnie 12 miesięcy – w ostatnim roku saloniki uzyskały 13 proc. wzrost sprzedaży. Aby utrzymać dotychczasową dynamikę, potrzebny jest kapitał, dlatego podjęliśmy decyzję o poszukiwaniu inwestora branżowego lub finansowego – mówi Mateusz Wiśniewski, prezes Kolportera.

Spółka Kolporter Service planuje wprowadzać do sprzedaży produkty własnej marki. Znajdą się wśród nich napoje energetyczne, a w przyszłości słodycze oraz woda mineralna.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €