Dobrewina.pl planuje kolejne otwarcia

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jak przekonują przedstawiciele sieci w okresie wakacyjnym można zaobserwować wzmożone zainteresowanie franczyzą, dlatego firma dobrewina.pl odnotowuje w tym okresie więcej zgłoszeń od potencjalnych kandydatów.
- Wykres wzrost spożycia wina w Polsce to krzywa, która może nie w oszałamiającym tempie, ale jeszcze przez wiele lat będzie rosła. To zjawisko czyni sprzedaż wina stosunkowo bezpiecznym biznesem. Koncept dobrewina.pl idealnie wypełnia lukę między supermarketami a ekskluzywnymi sklepami oferującymi drogie wina. - mówi Włodzimierz Przybylski, dyrektor franczyzy dobrewina.pl.

Nowe placówki mają powstać m.in. we Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście i Poznaniu, a także Katowickiej, Olsztynie, Szczecinie oraz Bydgoszczy. Poza rozwojem przez franczyzę firma zdecydowała się na rozwijanie równolegle sieci partnerskiej oraz agencyjnej. Obecnie w sieci działa 31 placówek, z czego jedna własna, trzy agencyjne, 25 franczyzowych i dwie partnerskie.

Przyszły franczyzobiorca musi dysponować kapitałem w wysokości 25-35 tys. zł. Franczyzodawca nie pobiera opłaty licencyjnej. Optymalna wielkość lokalu, w którym będzie prowadzony sklep dobrewina.pl wynosi od 20 do 60 m2. Dawca licencji zapewnia szkolenie, pomoc oraz narzędzia wspomagające sprzedaż i prowadzenie sklepu.

(agaka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €