ITM Polska podwoi liczbę sklepów

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak podaje "Puls Biznesu", ITM Polska z Koziegłów pod Poznaniem wchodząca w skład Grupy Muszkieterów zamierza do końca 2001 r. zwiększyć w Polsce o 39 liczbę marketów Intermarche i Bricomarche. Wartość inwestycji planowanych na cały 2001 rok szacowana jest na 195 mln zł - budowa jednego sklepu kosztuje blisko 5 mln zł.
- Właścicielami marketów są niezależni polscy przedsiębiorcy - mówi Zbigniew Kuś, członek zarządu ITM Polska.

Grupa Muszkieterów jest obecna w Polsce od 1991 r. Pierwsze sklepy Intermarche powstały w 1997 r. Artykuły w nich sprzedawane pochodzą prawie w 100 proc. od rodzimych producentów.

Więcej: Marek Loos, Puls Biznesu, 3 września 2001

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €