Żabka stawia na Czechy

Właściciel największej w Polsce sieci sklepów typu convenience inwestuje w Czechach.
Należąca do spółki Penta Investments Żabka kupiła czeską sieć sklepów Palma. Marka zniknie z rynku, a wszystkie przejęte punkty będą zmienione na Żabki. Docelowo do końca 2009 roku w Czechach ma działać około 100 sklepów.
Jednocześnie zarząd spółki Żabka Polska zamierza umacniać pozycję sieci Żabka, której wielkość przekroczyła już 2 tys. sklepów. W 2009 roku liczba sklepów Żabka zwiększy się o około 200 punktów.
- Żabka Polska jest naszą kluczową inwestycją w Polsce. Od momentu, kiedy staliśmy się jej właścicielem EBITDA wzrosła prawie o 100 proc. z 43 do 89 mln zł, a zysk wzrósł o 200 proc. z 15 do 53 mln zł – mówi Jozef Janov, partner zarządzający Penta Investments w Polsce.
(awh)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...