Mortimer English Club w Polsce

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Koncepcję nauczania dzieci została sformułowana w 1995 roku przez Karolę Scheer, założycielkę firmy. Pomysł polega na tym, aby bezstresowo uczyć się języków. Według przedstawicieli firmy nauka nie powinna być zmaganiem, ale świetną zabawą. W Mortimer English Club dzieci uczą się języka poprzez gry i śpiew w języku angielskim. Wedle założenia konceptu, w podobny sposób angielskiego mogą nauczyć się także dorośli. Zajęcia prowadzone są dla różnych grup wiekowych - od dwulatków aż po seniorów z indywidualnym tokiem nauczania.

Obecnie poszukiwany jest masterfranczyzobiorca, który zajmie się rozwojem sieci szkół na terenie Polski. Otrzyma on wyłączne prawo do sprzedaży sublicencji i pobierania tantiem od franczyzobiorców. Opłata za masterlicencję wynosi 40 tys. euro. Pozostałe koszty uruchomienia inwestycji przez masterfranczyzobiorcę kształtują się w granicach 20 tys. euro. Opłata franczyzowa pobierana jest w wysokości 20 proc. od obrotów. Franczyzodawca pobiera również opłatę na fundusz marketingowy w wysokości 1 tys. euro rocznie. Zwrot z inwestycji, wedle założeń sieci, powinien nastąpić w ciągu 11-14 miesięcy.

Mortimer posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży edukacyjnej. Ponad 300 szkół językowych działa w kilku krajach Europy - w Niemczech, na Węgrzech, we Włoszech i w Rosji. Pilotażowa placówka uruchomiona została w siedzibie firmy w Niemczech. Pierwszy franczyzobiorca rozpoczął działalność w 1999 roku.

(agaka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €