Mniej sklepów
Z roku na rok maleje liczba sklepów
Jak podaje "Rzeczpospolita", dane GUS wskazują na to, iż w ubiegłym roku funkcjonowało 432 tys. sklepów w Polsce, czyli o 4,1 proc. mniej niż w 1999 r.
Odnotowany ponad 4 proc. spadek liczby sklepów detalicznych dotyczył głównie małych placówek. Zmalała również sieć sklepów spółdzielczych.Wzrosła natomiast (o 12 proc.) liczba sklepów dużych, co spowodowało, że powierzchnia placówek handlowych zwiększyła się o prawie 9 proc.
Przychody w ok. 84 tys. funkcjonujących lokali gastronomicznych wyniosły w ub. roku 16 mld zł i były o ponad 12 proc. wyższe niż w 1999 r.
Więcej: Rzeczpospolita, 31 sierpnia 2001, Ekonomia i Rynek
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

