Mniej sklepów

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak podaje "Rzeczpospolita", dane GUS wskazują na to, iż w ubiegłym roku funkcjonowało 432 tys. sklepów w Polsce, czyli o 4,1 proc. mniej niż w 1999 r.
Odnotowany ponad 4 proc. spadek liczby sklepów detalicznych dotyczył głównie małych placówek. Zmalała również sieć sklepów spółdzielczych.Wzrosła natomiast (o 12 proc.) liczba sklepów dużych, co spowodowało, że powierzchnia placówek handlowych zwiększyła się o prawie 9 proc.
Przychody w ok. 84 tys. funkcjonujących lokali gastronomicznych wyniosły w ub. roku 16 mld zł i były o ponad 12 proc. wyższe niż w 1999 r.

Więcej: Rzeczpospolita, 31 sierpnia 2001, Ekonomia i Rynek

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €