50 już działa

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Przedstawiciele BZ WBK zapewniają, że franczyzobiorcy przystępujący do sieci zostaną objęci parasolem ochronnym, który ma im ułatwić start w biznesie oraz zbudować i wzmocnić pozycję na rynku. Partnerzy BZ WBK przez pierwsze trzy miesiące od otwarcia placówki otrzymują wyższe prowizje od sprzedaży wszystkich produktów banku. Dodatkowy zastrzyk finansowy ma na celu wesprzeć ich w najtrudniejszym pierwszym kwartale działalności biznesowej oraz dać czas na pozyskanie klientów. Wsparcie BZ WBK zwiększa również odporność na zawirowania rynkowe i podnosi konkurencyjność placówek partnerskich.

- Zależy nam, aby koncept BZ WBK Partner był jak najstaranniej dopasowany do potrzeb naszych partnerów. Zdajemy sobie sprawę z trudności jakie niesie rozwój biznesu w pierwszych tygodniach działalności. Zastosowaliśmy więc rozwiązania, które ułatwią partnerom wejście na rynek i wzmocnią ich pozycję w lokalnym środowisku – mówi Kamil Polikowski, dyrektor biura rozwoju placówek partnerskich BZ WBK.

Placówki BZ WBK Partner powstają w małych i średnich miastach oraz na obrzeżach dużych aglomeracji gdzie nie ma oddziałów własnych. Pierwsza placówka BZ WBK Partner powstała w listopadzie 2008 roku. Do końca 2009 roku w całej Polsce ma funkcjonować 100 placówek partnerskich. Inwestycja w dwustanowiskową placówkę BZ WBK Partner wynosi ok. 22 tys. zł. Partner BZ WBK nie ponosi opłat wstępnych, otrzymuje bezpłatne i cykliczne szkolenia oraz samodzielnie decyduje o miejscu lokalizacji przyszłej placówki.

(mk)

Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €