Maxipizza stawia na wirtualnego klienta
Maxipizza wychodzi na przeciw oczekiwaniom klientów. Teraz pizzę można zamówić nie tylko w lokalu i przez telefon, ale także za pośrednictwem Internetu.
Maxipizza, to sieć pizzerii działająca na terenie południowo-zachodniej Polski. Firma powstała w 2002 roku w Kielcach. Od początku roku sieć powiększyła się o dwie jednostki franczyzowe. W planach na ten rok są dwa kolejne otwarcia.
Pizzeria postawiła na nowe kanały dystrybucji swoich produktów. Pod koniec maja przebudowana została firmowa strona internetowa. Ruszył też nowy system zamawiania pizzy za pośrednictwem Internetu.
- W Maxipizza zamówienia przez Internet można składać od trzech lat – mówi Łukasz Misztal, wiceprezes zarządu Maxipizza. - Zauważyliśmy, że taka forma sprzedaży cieszy się coraz większą popularnością wśród naszych klientów. Zamówienia składane drogą internetową stanowią już 25 proc. wszystkich zamówień, a ich udział stale rośnie.
Zmiany na firmowej stronie www, to nie jedyne innowacje jakie Maxipizza wprowadziła w tym roku. Żeby poprawić jakość przygotowywanych potraw, we wszystkich pizzeriach należących do sieci zostały wymienione piece. Dzięki temu każda pizza wypiekana jest tak samo, niezależnie od miejsca jej przygotowania.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej