Maxipizza stawia na wirtualnego klienta

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Maxipizza, to sieć pizzerii działająca na terenie południowo-zachodniej Polski. Firma powstała w 2002 roku w Kielcach. Od początku roku sieć powiększyła się o dwie jednostki franczyzowe. W planach na ten rok są dwa kolejne otwarcia.

Pizzeria postawiła na nowe kanały dystrybucji swoich produktów. Pod koniec maja przebudowana została firmowa strona internetowa. Ruszył też nowy system zamawiania pizzy za pośrednictwem Internetu.
- W Maxipizza zamówienia przez Internet można składać od trzech lat – mówi Łukasz Misztal, wiceprezes zarządu Maxipizza. - Zauważyliśmy, że taka forma sprzedaży cieszy się coraz większą popularnością wśród naszych klientów. Zamówienia składane drogą internetową stanowią już 25 proc. wszystkich zamówień, a ich udział stale rośnie.

Zmiany na firmowej stronie www, to nie jedyne innowacje jakie Maxipizza wprowadziła w tym roku. Żeby poprawić jakość przygotowywanych potraw, we wszystkich pizzeriach należących do sieci zostały wymienione piece. Dzięki temu każda pizza wypiekana jest tak samo, niezależnie od miejsca jej przygotowania.

(mak)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €