Włoski Słupsk

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak podaje "Profit", firma Gino Rossi dzięki "sprytnemu" posunięciu marketingowemu odniosła bezsporny sukces na naszym rynku, w krótkim czasie przekonała klientów, że oferuje towar dobrej marki, którym wypada się pochwalić przed znajomymi.

- Gino Rossi to imię i nazwisko jednego z włoskich założycieli naszej firmy - wyjaśnia Maciej Fedorowicz, prezes Gino Rossi, nie zgadzając się z poglądem, że celowo wprowadza w błąd klientów. Sukces firmy prezes Fedorowicz przypisuje wyborowi właściwej koncepcji, strategii i trochę szczęściu.

Roczna produkcja Gino Rossi w Polsce to 260 tys. par, natomiast 150-180 tys. butów damskich Gino Rossi zamawia we Włoszech. Firma tworzy sieć sprzedaży butów w całym kraju i myśli o ekspansji na rynki innych krajów m.in Czechy i USA.

Więcej: Elżbieta Glapiak, Profit, 30 sierpnia 2001

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €