Multita stawia na franczyzę

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

- Dopiero startujemy na rynku z naszym projektem, ale już obserwujemy zainteresowanie ze strony agencji turystycznych oraz przedsiębiorców niezwiązanych do tej pory z branżą turystyczną. Jesteśmy w trakcie podpisywania umów z kilkunastoma kontrahentami – mówi Karolina Michalska, kierownik działu sprzedaży agencyjnej Multita.

Pomysł Multity (Multi Travel Agent) polega na sprzedaży w biurze podróży usług turystycznych wielu touroperatorów oraz ubezpieczeń zarówno turystycznych, jak i majątkowych oraz samochodowych.

Potencjalny partner Multity powinien dysponować lokalem o optymalnej wielkości 25 m2. Inwestycja w dwustanowiskowy punkt sprzedaży kształtuje się na poziomie około 30 tys. zł. Opłata za przystąpienie do sieci w ramach której franczyzobiorca otrzymuje m.in. know-how oraz projekt i wdrożenie platformy turystycznej wynosi 25 tys. zł.

(smoli)

Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €