Najlepiej w Polsce

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W tym samym czasie sieć barów serwujących kanapki powiększyła się o 25 placówek.
- Strategia rozwoju sieci na 2009 rok zakładała 30 nowych restauracji w regionie. Szybkie tempo rozwoju pozwoliło nam jednak prawie w całości wypełnić ten plan w ciągu pierwszych trzech miesięcy roku – mówi Martin Prince, dyrektor ds. rozwoju sieci Subway w Europie Środkowo–Wschodniej.

Z danych sieci wynika, że właśnie w naszym kraju sprzedaż kanapek wzrosła w największym stopniu. Obecnie sprzedaje się ich 2 tys. tygodniowo. Ostatnie restauracje zostały otwarte w Poznaniu, Szczecinie, Bielsko-Białej i Opolu. Obecnie w Polsce działają 24 punkty gastronomiczne. Sieć Subway'a liczy 31 tys. placówek w 90 krajach świata.

Koszt pierwszej licencji franczyzowej Subway'a to 7,5 tys. euro, a każdej następnej 3,75 tys. euro. Kwota jaką trzeba zainwestować w nowo powstały lokal zależy od lokalizacji oraz powierzchni restauracji i wynosi ok. 100 tys. dolarów. Sieć oferuje szkolenia, podręcznik operacyjny oraz pomoc w wybraniu dogodnej lokalizacji.

(dw)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €