Sushi Bar Nigiri poza Polską?

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

- Mamy pierwsze oferty od potencjalnych masterfranczyzobiorców z czterech krajów Unii Europejskiej. Zamierzamy udzielać masterlicencji na sieci Sushi Bar Nigiri przedsiębiorcom zainteresowanym kopiowaniem naszego pomysłu poza granicami kraju – mówi Goretta Szymańska, właścicielka sieci Sushi Bar Nigiri.

Przedstawiciele sieci wciąż poszukują potencjalnych franczyzobiorców również w Polsce. Osoba zainteresowana otwarciem baru powinna dysponować kwotą rzędu 100-150 tys. zł. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 20 tys. zł, a opłata bieżąca pobierana raz w miesiącu – 2 tys. zł. Franczyzobiorca oprócz kapitału na inwestycję powinien również dysponować lokalem o powierzchni od 60 do 100 m2. Franczyzodawca twierdzi, że inwestycja w bar Sushi Nigiri zwraca się po upływie 8-16 miesięcy.

W sieci Sushi Bar Nigiri działa obecnie 13 barów franczyzowych i jeden własny. Pierwszy bar franczyzowy został otwarty w marcu zeszłego roku w Józefowie.
– Posiadamy już dwóch multifranczyzobiorców, którzy prowadzą po dwa bary sushi. Według mnie to najlepszy dowód na dochodowość tego biznesu – stwierdza Goretta Szymańska.

(smoli)

Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €