Letnia ofensywa Metrohouse

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Agencja nieruchomości Metrohouse otworzyła dwa nowe punkty. Biuro we Wrocławiu jest jednostką własną, placówka w Konstancinie-Jeziornej to punkt franczyzowy.

To kolejne nowe biura uruchomione w tym roku. W pierwszym półroczu logo Metrohouse pojawiło się w Olsztynie, Iławie i Kartuzach i po raz kolejny w Warszawie. Obecnie sieć ma 16 agencji nieruchomości, z czego połowa to biura franczyzowe.

Prezes zarządu Metrohouse Mariusz Kania zapowiada dalsze plany rozwoju sieci.

- Niemal codziennie otrzymujemy zapytania o nasz system. Jestem przekonany, że obecna sytuacja na rynku pozwoli na dokonanie wielu pośrednikom chłodnej kalkulacji i podjęcie decyzji o konsolidacji w ramach grupy - mówi Mariusz Kania.

Koszty przystąpienia do sieci Metrohouse rozpoczynają się już od kilkunastu tysięcy zł, w zależności od tego, czy organizujemy agencję od zera, czy dysponujemy już własnym biurem nieruchomości.

- Największe koszty wiążą się z wynajęciem lokalu i zakupem sprzętu. Należy też utworzyć rezerwę na pokrycie straty operacyjnej, która występuje w pierwszych miesiącach działalności – tłumaczy Marcin Jańczuk z Metrohouse. - Z naszego doświadczenia wynika, że inwestycja zwraca się zazwyczaj po kilkunastu miesiącach.

(gum)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €