Flora Poland tworzy sieć

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Flora Poland zajmuje się sprzedażą artykułów florystycznych i dekoracyjnych importowanych z Azji, Afryki oraz Europy. Obecnie firma posada dwie placówki własne i jedną franczyzową. Natomiast w roku 2010 Flora Poland zamierza uruchomić 20 samodzielnych placówek.

Pierwsze jednostki franczyzowe zlokalizowane będą na terenie województwa śląskiego, w Rybniku, Żorach, Gliwicach, Wodzisławiu Śląskim, a także Radlinie, Pszowie, Rydułtowach czy Raciborzu.
- Przyszłych franczyzobiorców poszukujemy głównie wśród dotychczasowych odbiorców detalicznych, czyli kwiaciarni już działających, oferując im gotowe rozwiązania systemowe - mówi Łukasz Larisch.
Najbliższe otwarcia planowane są na sierpień w Rydułtowach, we wrześniu w Rybniku i Raciborzu oraz w listopadzie w Rybniku oraz pod koniec roku w Wodzisławiu Śląskim.

Wymagania kapitałowe wobec franczyzobiorcy to ok. 15-25 tys. zł, lokalowe - to posiadanie placówki o powierzchni 30 m2. Koszty remontu kształtują się w granicach od 2 do 15 tys. zł w zależności od stopnia ustalonych do wykonania zmian. Miesięczna opłata licencyjna wynosi w pierwszym roku obowiązywania umowy 200 zł. Szacowany okres zwrotu z inwestycji to 9-15 miesięcy. Franczyzodawca zapewnia swobodę w zakupie towarów od innych dostawców w wys. ok. 20 proc. całkowitego miesięcznego obrotu.

(agaka)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €