Franczyza w miejskim piekle

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sieć partnerskich sklepów outletowych City Hell – to nowy projekt firmy Outlet Polska, który ruszy prawdopodobnie we wrześniu. Pierwszymi zainteresowanymi otwarciem sklepu City Hell są m.in. stali klienci hurtowi, których zaciekawił odmienny rodzaj współpracy.

Przedsiębiorca chętny do współpracy z City Hell może liczyć na wszelką pomoc przy planowaniu przedsięwzięcia: od wyboru lokalu do doboru asortymentu. Outlet Polska oferuje szkolenia w zakresie kształtowania własnej polityki cenowej. W zamian jednak potencjalny partner musi posiadać kapitał inwestycyjny, który pokryje koszty zatowarowania (600 zł-1 tys. zł/m2 sklepu) oraz opłaty licencyjnej w wysokości 1,9 tys. zł brutto.
- Od właścicieli pierwszych pięciu otwartych sklepów nie będziemy pobierać opłaty licencyjnej – zapewnia Adam Bilik, współwłaściciel firmy Outlet Polska. - Nie zamierzamy narzucać wszystkich ustalonych przez nas standardów, chcemy uwzględniać opinie naszych partnerów w procesie kształtowania marki.

Sklepy City Hell będą powstawać w miejscowościach liczących co najmniej 30 tys. mieszkańców. Preferowana powierzchnia lokalu liczy od 80 do 120 m2, minimalna – 35-40 m2 a maksymalna 500 m2, ale właściciele zapewniają, że do każdego przypadku będą podchodzić indywidualnie.

(awh)

Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €